Dag 2: Op stap in de bergen en de eerste skiles

Wat een zalige nacht, moeten alle kinderen gedacht hebben. Iedereen lag snel te slapen. Zo moe dat ze waren. En dan de ochtend gestart om 7u30 met onze kampdans, op het liedje: uptown funk.

Na een goed ontbijt zijn we dan gaan wandelen in de bossen en de bergen. Het was een stevige wandeling tot aan 1 van de burchten van WO1. Het was fel klimmen, en sommige kinderen hebben goed afgezien J. De weg naar beneden ging al wat vlotter en was vol avontuur.

Moe maar voldaan namen we dan plaats aan tafel voor een welverdiend middagmaal.

Na de middag mochten we ons dan klaarmaken voor de eerste skiles. De gevorderden mochten al onmiddellijk op de stoeltjeslift. De beginners starten rustig beneden. We moeten zeggen dat het dit jaar dik in orde komt. De meeste kinderen hebben het na 1 les al goed onder de knie.

Jullie kinderen amuseren zich te pletter. Nog geen doden of gewonden J. Straks om 20u gaan we met z’n allen naar de bowling. Ook dat wordt zeker superleuk. Tot later allemaal.

Deze slideshow vereist JavaScript.

34 gedachtes over “Dag 2: Op stap in de bergen en de eerste skiles

  1. Hallo iedereen, we kunnen al genieten van de eerste foto’s van de skiles.
    Het viel goed mee volgens de eerste berichten.
    Tristan, je hebt hier nog geen ervaring mee, maar zo te zien sta je toch al recht op de latten.
    Nog veel plezier!
    Mama, papa, Chinouk en Luna. xxx

    Like

  2. Leuke foto’s, ik heb ook al direct zin om mee te gaan😄🏂✌️ Geniet er maar allemaal heel veel van want voor je het weet is de laatste dag er al😄🏁 (en ps. Pieter, mama mist je heel erg!!!)

    Like

  3. Waaaaauw, toffe foto’s, het lijkt me een superleuke vakantie. Ik wens jullie veel plezier en hoop dat jullie niet te veel vallen of iets breken. Nog een fijne vakantie en veel kusjes voor Luca,
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Cato

    Like

  4. Dag lieve zus,

    We zien zonet alle leuke foto’s van jullie en zijn hartstikke jaloers!
    Wij gaan morgen terug naar school en het zal er stilletjes zijn zonder het 6de.
    We missen je al hard en kijken uit naar de foto’s van morgen. Nog veel skiplezier en sneeuwpret!

    Veel liefs,
    Boelie Arthur & King Vinny

    Like

  5. Alweer leuke foto’s en een uitgebreid verslag. Bedankt! Tof dat we zo toch een beetje jullie avonturen kunnen volgen. Het lijkt me een superleuke vakantie. De sfeer zit er precies al goed in. Geniet er maar van en voor Luca alvast een slaapwel kusje voor vanavond. xxx mama, papa en Cato

    Like

  6. al die foto’s ik word er jaloers op ik wou dat ik daar ook was maar ik ga volgend jaar. Nog heel veel plezie met het bowlen en met de rest!!!

    Like

  7. Het is zalig om jullie foto’s te zien! Ze werken geruststellend 😉 We wensen jullie allemaal een leuke bowlingavond en een heerlijke nacht!
    Heel veel groetjes aan iedereen!
    @Anke: Love you

    Like

  8. Het is zo leuk te zien dat jullie er van genieten….ja, ik moet toegeven dit is echt om jaloers op te zijn :-).
    Have fun at the bowling !

    Like

  9. Amai Amai! Jullie hebben (aan de foto’s te zien) nogal plezier! Geniet nog maar goed van jullie SUPER leuke reis samen 😉 en vergeet niet af en toe is aan thuis te denken he, want ik wil daar ook wel zijn 😦 Have fun!! Xxx

    Like

  10. Hallo Louka, wat leuk om je op de latten te zien ( de eerste keer) .Ik vind het leuk dat de lessen zo goed vlotten en dat wil waarschijnlijk zeggen dat weldra de beginners ook met de skilift naar boven mogen voor de eerste echte afdaling. Het weer ziet er echt aangenaam uit ;-). We zijn echt blij voor jullie, maar je zag het al op voorhand dat het echt een toffe bende is :-). Veel plezier in de bowling en een fijne nacht toegewenst en we volgen jullie verhalen en foto’s op de voet. Met een grote glimlach kunnen we thuis een beetje meegenieten dat jullie zo veel plezier maken.
    Veel liefs van Louise, Silke, Jef en mama

    Like

  11. Ooo bowling 😁
    Uptown funk vinden wij hier ook een keitof liedje. Van die kampdans willen we wel heel graag eens een filmpje zien.😉
    Nog veel plezier.
    Wij zullen morgen wel gewoon weer naar school gaan.😒
    Groetjes voor Gitte en Thijs en alle vrienden

    Like

  12. Proficiat aan 6a en 6b!
    Dikke merci aan de leerkrachten en
    moni’s om de kinderen zo een leuke
    tijd te laten beleven!
    Papa is terug thuis Liana 🙂
    Dikke kus van Jorg, mama en papa X

    Like

  13. Hey iedereen,
    Het is daar percies heel leuk !👍
    Als ik jullie foto’s zie en blog lees ben
    Ik stiekem een beetje jaloers!😉
    Have fun ,geniet ervan ,…😄
    Groetjes ,
    Nel !😘

    Like

  14. Wauw, zo te zien zijn het echt wel goed gevulde dagen vol plezier en avontuur! Ik kijk elke dag uit naar jullie verslagjes van 🙂 Je zal wel als een gek mee dansen het ’s ochtends als je dat op uptown funk mag doen. is het niet Timo 😉 Geniet nog van het bowlen en tot morgen. xx

    Like

  15. Dag Lore en Gitte

    Geniet van het skiën en vooral ook van het samenzijn met je klasgenootjes, je zal er later nog vaak aan terugdenken.
    Veel plezier ginder!
    Ik toon Cas morgen jullie avonturen.

    Groetjes
    Liesbeth, Tom & Cas

    Like

  16. Hallo Mirte, We zien je al heel zelfzeker de berg af-skiën.! Flink voor de tweede dag ! Na 6 jaar ben je het nog niet vergeten, hé. Jullie zijn toch allemaal gelukzakken, en dan nog zo een prachtig zonnetje. Geniet van die ‘leuke’ schooldagen met al je vriendinnetjes! en ‘vriendjes’ ??? en de lieve juffen en begeleiders.en het lekker eten. Dikke zoen van oma en peter !

    Like

  17. hello Arno, amai jullie hebben blijkbaar al vele toffe dingen gedaan ! Geniet er maar van en doe het goed daar in Italië … dikke kus xx

    Like

  18. Hallo Anke, Margo en Gitte,
    Via Facebook heb ik kunnen genieten van jullie avonturen van de 2de dag. Het lijkt me daar heel tof.
    Geniet er allemaal maar van.
    Bij ons is het al een hele dag aan ’t regenen. Niet leuk!
    Nog veel ski-, wandel- en sneeuwpret gewenst.

    Groetjes van Schattie, Wout, onze kippen en eenden en van Mimi xxxx

    Like

  19. Dag Kastanjelaartjes daar allemaal! Ik volg jullie verhalen en skikunsten hier op de voet! Leg ons juf maar een beetje in de watten hé, speel maar de deugniet bij meester Tim 🙂 Geniet er dubbel en dik van! Vertel me maar alle spannende verhalen als jullie terug zijn en ik jullie nog eens tegen kom op school! Dikke zoen , juf Ineke

    Like

Plaats een reactie